| A million miles away (A girl like me) | |
|
|
| Auteur | Message |
|---|
xav ☆ Staff de Rihanna ☆

Inscription: 30/12/2007 Messages: 32400 Age: 28  Album préf : Rated R Titre préf : Hard Victoires concours :  Crédits : : -
 | Sujet: A million miles away (A girl like me) Mer 26 Mar 2008 - 11:18 | |
| Here we lay face to face once again Silence cuts like a knife as we pretend And I'm wondering who will be the first to say what we both know We're just holding on to "could have been"s and we should be letting go
It feels like you're a million miles away as you're lying here with me tonight I can't even find the words to say I can find a way to make it right And we both know that the story's ending We play the part but we're just pretending and I can't hide the tears 'cause even though you're here It feels like you're a million miles away
Was it me, or was it you that broke away? For what we were is like a season love is change And every time I think about it, it tears me up inside. Like the rivers of emotion but I got no more tears to cry.
It feels like you're a million miles away as you're lying here with me tonight I can't even find the words to say I can find a way to make it right And we both know that the story's ending We play the part but we're just pretending and I can't hide the tears 'cause even though you're here It feels like you're a million miles away
We can try to talk it over but we walked that road before While our song is playing its last note We both know for sure that it's time to close that door
It feels like you're a million miles away as you're lying here with me tonight I can't even find the words to say I can find a way to make it right And we both know that the story's ending We play the part but we're just pretending and I can't hide the tears 'cause even though you're here It feels like you're a million miles away ________________________________________________________ Avatar : Pressroom - "Pepsi Super Bowl Fan Jam" , Miami |
|
 | |
clem_rihanna ♥ LOUD ♥

Inscription: 31/01/2008 Messages: 11758 Age: 17  Album préf : GGGB Reloaded Titre préf : Umbrella Victoires concours :  Crédits : : 30 $
 | Sujet: Re: A million miles away (A girl like me) Mer 26 Mar 2008 - 12:46 | |
| touchante  |
|
 | |
xav ☆ Staff de Rihanna ☆

Inscription: 30/12/2007 Messages: 32400 Age: 28  Album préf : Rated R Titre préf : Hard Victoires concours :  Crédits : : -
 | Sujet: Re: A million miles away (A girl like me) Mer 26 Mar 2008 - 13:34 | |
| moi, je comprends pas trop l'anglais :a7: ________________________________________________________ Avatar : Pressroom - "Pepsi Super Bowl Fan Jam" , Miami |
|
 | |
clem_rihanna ♥ LOUD ♥

Inscription: 31/01/2008 Messages: 11758 Age: 17  Album préf : GGGB Reloaded Titre préf : Umbrella Victoires concours :  Crédits : : 30 $
 | Sujet: Re: A million miles away (A girl like me) Mer 26 Mar 2008 - 18:49 | |
| moi un peu  |
|
 | |
Coquine ♥ LOUD ♥

Inscription: 25/02/2008 Messages: 3621 Age: 16  Album préf : GGGB Reloaded Titre préf : Breakin’ Dishes Victoires concours :  Crédits : : 30 $
 | Sujet: Re: A million miles away (A girl like me) Jeu 27 Mar 2008 - 17:55 | |
| beaucoup lol . franco-irlandaizzz ________________________________________________________ .

MllexN0ra.skyy' . Nonsense!. " |
|
 | |
clem_rihanna ♥ LOUD ♥

| Sujet: Re: A million miles away (A girl like me) Jeu 27 Mar 2008 - 17:56 | |
| ah ok  |
|
 | |
xav ☆ Staff de Rihanna ☆

| Sujet: Re: A million miles away (A girl like me) Jeu 27 Mar 2008 - 17:59 | |
| | Rihanna-Kiss a écrit: | | beaucoup lol . franco-irlandaizzz |
c'est cool ça  ________________________________________________________ Avatar : Pressroom - "Pepsi Super Bowl Fan Jam" , Miami |
|
 | |
Coquine ♥ LOUD ♥

Inscription: 25/02/2008 Messages: 3621 Age: 16  Album préf : GGGB Reloaded Titre préf : Breakin’ Dishes Victoires concours :  Crédits : : 30 $
 | Sujet: Re: A million miles away (A girl like me) Sam 12 Avr 2008 - 10:34 | |
| 
À UN MILLION DE MILES
Nous voici allongés ici, face à face, une fois de plus Le silence coupe comme un couteau alors qu'on fait semblant Et je me demande qui sera le premier à dire ce que nous savons tous les deux On ne s'accroche qu'à des "peut-être" mais on devrait laisser tomber
Refrain: C'est comme si tu étais à un million de kilomètres alors que tu es allongé avec moi ce soir Je ne trouve même pas les mots pour dire je ne trouve pas de façon d'y rendre bien Et nous savons tous les deux que cette histoire se termine On joue notre rôle, mais on fait seulement semblant Et je ne peux cacher mes larmes, car même si tu es là C'est comme si tu étais à un million de kilomètres (de moi)
Etait-ce moi, ou bien toi qui s'est détaché? Car ce que nous étions, c'est comme les saisons, l'amour change Et chaque fois que j'y pense, ça me déchire de l'intérieur Comme des rivières d'émotion mais je n'ai plus de larmes à verser
Refrain
Musique
On peut essayer d'en discuter mais on a déjà été dans ce cas auparavant Et alors que notre chanson joue sa dernière note Nous savons avec certitude qu'il est temps de fermer cette porte
Refrain ________________________________________________________ .

|
 | |
Unfaithful ♫ Umbrella ♫

Inscription: 31/01/2008 Messages: 589 Age: 22  Album préf : Music of the Sun Titre préf : Unfaithful Victoires concours :  Crédits : : 30 $
 | Sujet: Re: A million miles away (A girl like me) Lun 14 Avr 2008 - 19:01 | |
| | Les paroles sont très jolies |
|
 | |
clem_rihanna ♥ LOUD ♥

| Sujet: Re: A million miles away (A girl like me) Lun 14 Avr 2008 - 20:00 | |
| beaucoup d'amour et de chagrin ds cette chanson , ca me touche car c un peu comme moi  |
|
 | |
Coquine ♥ LOUD ♥

| Sujet: Re: A million miles away (A girl like me) Mar 15 Avr 2008 - 16:38 | |
| J'avoue que ces paroles sont très touchantes ________________________________________________________ .

|
 | |
clem_rihanna ♥ LOUD ♥

| Sujet: Re: A million miles away (A girl like me) Mar 15 Avr 2008 - 21:30 | |
| | oui c'est éxact c'est elle squi écrit ses chanson ??? |
|
 | |
iscool ☆GGGB Reloaded ☆

Inscription: 06/10/2008 Messages: 976 Age: 16  Album préf : GGGB Reloaded Titre préf : The One (feat. Memphis Bleek) Victoires concours :  Crédits : : 30 $
 | Sujet: Re: A million miles away (A girl like me) Sam 8 Nov 2008 - 12:18 | |
| je kiff tro touchant, c'est ma preferé de cet ablum  |
|
 | |
RihannaNavy-Boy ♥ LOUD ♥

Inscription: 30/11/2008 Messages: 3098 Age: 24  Album préf : GGGB Reloaded Titre préf : Breakin’ Dishes Victoires concours :  Crédits : : 40 $
 | Sujet: Re: A million miles away (A girl like me) Ven 26 Déc 2008 - 21:35 | |
| | belle paroles |
|
 | |
| A million miles away (A girl like me) | |
|